Køb hos HelloLovely.dk

Der tages forbehold for prisfejl mv. som følge af valutaændringer, krig, terror, naturkatastrofer, atomangreb, force majeure, leveringssvigt, afgiftsændringer, udsolgte varer og taste/trykfejl.

Der tages forbehold for udsolgte varer og udskudt leveringstid hos HelloLovely.dk’s leverandører.

Reklamationsret

Du har som forbruger 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig en betingelse at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Forskellen på reklamationsret og garanti kan ses på forbrugereuropas hjemmeside.

Hvis skade på produktet skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller misbrug fra brugerens side, er skaden ikke dækket af reklamationsretten.

Vi kan i øvrigt henvise til købelovens § 78 for fremgangsmåde vedrørende reklamationer. Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Anvendelse af reklamationsret

Du skal meddele reklamation angående fejl og mangler til HelloLovely.dk, inden for rimelig tid efter varens modtagelse. Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Du kan oprette en reklamation ved at sende en mail til mail@hellolovely.dk. Du SKAL kontakte os på mail eller på 28962909 først, før du sender en defekt vare retur. Den defekte vare skal du sende til:
HelloLovely.dk
Egensevej 23, port 6
2770 Kastrup
Danmark

Vedlæg også en kopi af din kvittering i pakken.

Hvis du sender os varer der ikke indgår under reklamationsretten, eller sendes uden forsvarlig emballage, forbeholder vi os ret til at opkræve et beløb svarende til HelloLovely.dks’ udgifter til nødvendig og forsvarlig emballering.

Varer der sendes på efterkrav eller uden porto, vil blive nægtet modtagelse.

Du kan også aflevere pakken fysisk på vores lager adresse på alle hverdage ml. 10-15.00 Udvidelse af de lovpligtige 14 dages returret.

I forbrugerkøb hvor bestillingen af varer foretages via internettet har forbrugeren 14 dages fortrydelsesret. Fortrydelsesretten løber fra det tidspunkt hvor varen overdrages til forbrugeren.
Vi giver dig 14 dages returret fra den dag du modtager varen.

Betingelsen for at anvende fortrydelsesretten er, at varen tilbageleveres i væsentlig samme stand og mængde som da varen blev modtaget. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart forringer varens salgsværdi væsentligt.

Hvis varen er taget i reel brug bortfalder returretten.
Hvis varen ikke tilbageleveres i væsentlig samme stand, ansættes varen skønsmæssigt af HelloLovely.dk ud fra en mulig salgsværdi.

For at kunne benytte returretten, skal varen være afleveret til Post Danmark (eller anden fragtmand) senest 14 dage efter modtagelsen eller være tilbageafleveret til vores lager i Kastrup. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen. Du kan ikke tilbagelevere vare ved personlig fremmøde, uden på forhånd at have aftalt det med os.

Inden for de første lovpligtige 14 dage, vil du ved godkendt returnering få pengene tilbage. Benytter du dig af vores udvidede 14 dages returret, har du mulighed for at få varen ombyttet, eller få et tilgodebevis på købesummen. Vær opmærksom på at du skal sende varen tilbage inden for de lovpligtige 14 dage, hvis du ønsker at få pengene tilbage.

Ved anvendelse af fortrydelsesretten skal varen venligst returneres i ORIGINAL EMBALLAGE. Manglende ORIGINAL EMBALLAGE medfører oftest en væsentlig forringelse af salgsværdien. Derfor vil du ud fra en vurdering foretaget af HelloLovely.dk, vil blive krediteret et tilsvarende mindre beløb svarende til forringelsen. I værste fald kan manglende ORIGINAL EMBALLAGE m.v. medføre, at købet ikke kan fortrydes.

Omkostninger ved at sende varen tilbage påhviler forbrugeren.

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. Beløbet bliver overført til det kort du har betalt med eller på din bankkonto, når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til reglerne for fortrydelsen

HelloLovely returnerer beløbet inden 15 dage i overensstemmelse med forbrugeraftalelovens § 21 stk. 3 og 4.

Forsvarlig returnering

Alle produkter, der returneres til HelloLovely.dk skal være forsvarligt indpakket.

Vi anbefaler, at varen returneres via GLS, Post Danmark eller andet fragtfirma. På den måde er der mulighed for at spore pakken i fragtfirmaets trackingsystem og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til HelloLovely.dk. Yderligere har du mulighed for, at kunne efterlyse pakken såfremt udlevering ikke har fundet sted.

Du skal selv betale omkostningerne for at returnere varen.
Hvis din returnering skyldes et defekt produkt, betaler HelloLovely.dk forsendelsen retur, og sender dig derfor et gratis returlabel. Hvis du er i tvivl…
Så send os en mail på: mail@hellolovely.dk, eller ring til os på telefon +45 28 96 29 09

Betaling

Du har mulighed for at betale med Visa/Dankort, Mastercard, Viabill og Mobilepay.

Vi hæver først pengene fra dit betalingskort, når vi afsender din bestilling. Vi har ikke mulighed for at se dit kortnummer, eller andre oplysninger på dit betalingskort.

Det er gebyrfrit at anvende betalingskort på HelloLovely.dk. HelloLovely.dk har det fulde ejerskab over varer, ind til det fulde beløb er betalt.

Priser og kontrakter

Alle priser er inkl. 25 % moms og i DKK (Danske Kroner)

Alle kontrakter indgås på dansk

Salg generelt

Den angivne pris ved bestillingstidspunktet, er den gældende bestillingspris.

Ordrebekræftelse

HelloLovely.dk opbevarer ikke selve ordrebekræftelsen efter den er fremsendt til kunden.

Afbestillinger

Afbestillinger kan det ske ved, at fremsende en e-mail med mærket “Afbestilling”. Her bør bestillingstidspunkt samt ordrenummer fremgå.

Har du modtaget en ordrebekræftelse pr. e-mail kan denne returneres til afsender med teksten “Afbestilling” indsat i emnetekst. Afbestilling bør ske inden kl. 12.00 samme dag, som bestillingen er foretaget.

Du kan kun afbestille en ordre, hvis vi ikke har nået at sende den.

Forbehold

Der tages forbehold for tryk- og tastefejl, samt prisfejl. Vi forbeholder os ret til at annullere en hver bestilling i tilfælde af dette!

Persondatapolitik
Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)

For at du kan indgå aftale med os på HelloLovely.dk, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer

E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos HelloLovely.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for HelloLovely.dk har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige på HelloLovely.dk er Martin Jepsen.

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til HelloLovely.dk videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Ved tilmelding til nyhedsbrev registrerer vi din e-mail adresse. E-mail adressen videregives ikke til andre.

Som registreret hos HelloLovely.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til HelloLovely.dk via e-mail mail@hellolovely.dk

Cookies

På HelloLovely.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser.

Webstatistik.

Vi bruger en webstatistik på HelloLovely.dk hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har i shoppen.