Hos HelloLovely.dk ønsker vi at du får en god oplevelse ved at handle med os. Har du spørgsmål omkring vores produkter er du altid velkommen til at kontakte os på telefon 28962909 eller på mail: mail@hellolovely.dk

Har du spørgmål til levering, din ordre, betalingen eller andet, kan du måske finde dit svar herunder. Ellers er du velkommen til at kontakte os.

Vi kan kontaktes på telefon alle hverdage mellem 11-13.00
Mails besvares normalt indenfor 12 timer på alle hverdage.

Levering

Vores pakker sendes med GLS til pakkeshop eller Erhvervsadresser i Danmark. Du vil altid modtage en mail fra GLS med tracking nummer på din pakke. Alle vores produkter er på lager hos os.

Persondata

Din sikkerhed og tillid er vigtig for os og vi passer derfor godt på dine oplysninger. Vi deler ikke de oplysninger du giver når du handler hos HelloLovely.dk videre til andre, medmindre det er nødvendigt i forbindelse med forsendelse og/eller betaling.

Fortrydelsesret

Når du handler hos HelloLovely.dk, har du altid 14 dages fuld returret. Hvis varen(e) er ubrugt og i ubrudt emballage, vil du få alle pengene retur, når varen(e) er modtaget hos os. Hvis varen(e) har været brugt og værdien er forringet, vil du få det beløb tilbage, som modsvarer varen(e)s forringede værdi. Hvis du ønsker at benytte dig af fortrydelsesretten, skal du kontakte os eller returnere varen(e) inden 14 dage efter du har modtaget varen. Varen returneres til: HelloLovely.dk – Egensevej 23, port 6 – 2770 Kastrup – Danmark.
Du skal selv betale returfragten. Du er også velkommen til selv at aflevere pakken på vores lager i Kastrup.

Garanti og reklamation

Du er dækket af reglerne i købeloven om garanti og reklamation. Det betyder, at du ALTID har 2 års reklamationsret. Er der fejl eller mangler ved en vare, skal du straks kontakte os på telefon 28962909 eller på mail mail@hellolovely.dk. Hvis din pakke er skadet ved levering, skal du tage billeder af al emballagen, som dokumentation og derefter kontakte os så hurtigt som muligt.

Betaling og priser

Du kan betale med VisaDankort, MasterCard, Mobilpay, Viabill. Betalingen med kreditkort går gennem Clearhaus som sikre dig en sikker og nem betaling. Betalingen for din bestilling bliver reserveret på din konto, og trækkes først, når dine varer sendes. Alle priser på vores hjemmeside er inklusive moms.

Bestilling

Når din ordre er afsendt fra vores lager, vil du modtage en mail fra GLS, og din ordre vil stå som “afsluttet” og pengene bliver trukket fra din konto. Hvis du har ændringer til din ordre, skal du kontakte os hurtigst muligt. Når en ordre er afsendt vil det ikke være muligt at lave ændringer. Har du spørgsmål til din ordre/bestilling er du altid velkommen til at kontakte os.